google oglaševanje

Marketing na spletu

Digitalni marketing

Verjetno ste že kdaj slišali za izraz digitalni marketing, ki se uporablja kar vsepovprek brez kakšne oprijemljive definicije. Vemo, kaj približno pomeni marketing, prav tako si lahko približno predstavljamo, kaj pomeni, da je digitalni. A v praksi je pogosto mišljena vsebinsko dokaj omejena veja marketinga, to je spletno trženje, specifično pa pogosto mislimo kar na spletno oglaševanje ali iskanje novih kupcev na spletnih iskalnikih.

Digitalni marketing je v nekoliko ožjem oziru torej marketing na spletu, pri čemer mislimo predvsem na spletno oglaševanje in optimizacijo spletnih strani za višjo uvrstitev v spletnih iskalnikih. Oboje je lahko zelo dober pristop za doseganje široke množice potencialnih strank, kot vsak marketing pa je tudi digitalni treba izpeljati premišljeno, na podlagi konkretnih podatkov in tudi s pomočjo znanja ter izkušenj izvajalca. Priporočljivo je, da se tovrstnega trženja ne lotevamo sami, saj to lahko vodi v izgubo investicije. Na srečo digitalni marketing opravljajo razne spletne agencije, pogosto kar tiste, ki sicer lahko poskrbijo tudi za izdelavo spletne strani in druge osnovne storitve s tega področja.

Posebej zanimiva je ponudba spletnih agencij na področju, ki mu pravimo iskalni marketing. Ta vrsta trženja izkorišča priljubljenost spletnih iskalnikov, ki jih za iskanje informacij in ponudbe uporablja velika večina ljudi v sodobni družbi. Ker milijarde spletnih deskarjev vsakodnevno preko iskalnikov iščejo izdelke in storitve, odpira iskalni marketing velik potencial za podjetnike, ki so pripravljeni svetovni splet na ta način izkoristiti za doseganje novih poslovnih uspehov.

Iskalni marketing vključuje predvsem storitve optimizacije spletnih strani ter spletnega oglaševanja, saj oboje izkorišča priljubljenost spletnih iskalnikov – optimizacija uvrsti spletno stran na višje pozicije med rezultati iskanj, medtem ko spletno oglaševanje prikaže povezavo do spletne strani kar v oglasu nad seznamom rezultatov ali ob njem. Takšen iskalni marketing je lahko izjemno učinkovit, če se ga pravilno lotimo oziroma če ga zaupamo zanesljivemu izvajalcu.