SEO

Kaj plačujemo pri spletni optimizaciji in oglaševanju?

Postopki, ki v končni fazi privabljajo na spletno stran nove obiskovalce in potencialne stranke, so pogosto zapleteni in dolgotrajni. Če za opravljanje tega dela zaposlimo strokovnjake, pa bo treba seveda odšteti še nekaj denarja. Pametno pa je vedeti, kaj se pri teh storitvah pravzaprav plačuje.

Spletno oglaševanje

Za CPC AdWords oglaševanje cenik običajno vključuje vodenje oglasne kampanje in stroške samih oglasov. Gre za najbolj priljubljeno opcijo oglaševanja, zato lahko služi kot dober vzorec. Pri CPC oglaševanju plačujemo oglase na klik, torej strošek predstavlja zgolj klik na oglas, kar pomeni tudi novega obiskovalce. CPC AdWords oglaševanje na ta način omogoča enostaven izračun in primerjavo stroškov z učinkom – plačamo za klik na oglas, torej za vsakega posameznega obiskovalca.

Poleg tega moramo za krmarjenje po CPC AdWords sistemu seveda plačati še strokovnjaka, ki pripravlja oglasne kampanje. Cene so tu odvisne od posameznega ponudnika, a vsekakor se splača investirati nekaj več, saj dober izvajalec lahko na dolgi rok močno optimizira oglaševanje in denar tudi prihrani.

Spletna optimizacija

V primerjavi z oglaševanjem ima optimizacija cenik, ki ni tako enostaven za izračun. Ne gre namreč za plačilo za vsakega obiskovalca. Običajno se za optimizacijo cenik pripravi za vsako naročilo posebej, saj je tudi dejansko delo močno odvisno od specifičnega primera. Ponudniki te storitve svoje cene običajno postavijo glede na cilje oziroma željene rezultate. Je pa pri cenah v praksi ogromno razlik. Jasno je, da ima optimizacija cenik zelo različen, če primerjamo voptimizacijo spletne strani v niši brez konkurence ter strani, ki skuša doseči visoke pozicije v zelo konkurenčni niši.