SEO

Kako optimizirati spletno stran?

Oglaševanje AdWords

Vprašanje za milijon dolarjev, in to dobesedno. Visoke uvrstitve v spletnih iskalnikih namreč dejansko pomenijo nepredstavljivo prednost pred konkurenco in zelo opazen preskok v prodajnih rezultatih. Problem je le v tem, da vprašanje ne pozna enostavnega odgovora.

Predvsem se po tem, kako optimizirati spletno stran, sprašujejo ljubiteljski spletni mojstri ali manjši podjetniki, ki bi želeli višje uvrstitve v Googlu doseči kar v lastni režiji. Ker gre za izjemno kompleksno področje, mnogi hitro obupajo in se preusmerijo na oglaševanje AdWords ali druge alternative. A gotovo lahko vsaj nekaj za optimizacijo postori vsak upravitelj spletne strani.

Začeti bo treba z optimizacijo na sami spletni strani. Tako imenovana on-site optimizacija ne koristi le uvrstitvi v iskalnikih, temveč naredi tudi celotno spletno stran pregledno in uporabno, bolj prijazno do uporabnikov. Med ukrepi v tej fazi izstopa predvsem ureditev navigacije in vsebine spletne strani, prilagodimo tudi URL naslove, slike in povezave. Če imamo dovolj znanja, lahko optimiziramo kodo in spletno stran pohitrimo. Predvsem pa na dolgi rok veliko pripomoremo s tem, da redno osvežujemo in dodajamo vsebino.

To je prvi in najenostavnejši odgovor na vprašanje, kako optimizirati spletno stran. Nadaljnji koraki so bistveno zahtevnejši in pogosto tudi precej dragi, če jih primerjamo z alternativami, kot je oglaševanje AdWords. Veliko bolj pametno je namreč, da optimizacijo na dolgi rok zaupamo strokovnjakom. Postorimo seveda tisto, kar lahko, nato pa pustimo mojstrom proste roke. Za optimalen učinek naročimo kar celovit paket vodenja spletne predstavitve, kar pogosto vključuje tako optimizacijo kot oglaševanje AdWords in morda celo upravljanje profilov na družbenih omrežjih.