google oglaševanje, SEO

Uspeh na spletu je odvisen od vložka

oglaševanje na googlu

Bistvo vsake spletne strani je v tem, da privablja obiskovalce in na ta način izpolni svojo nalogo, ki je v večini primerov v končni fazi prodaja. Da bo stran uspešno delovala, je treba poskrbeti za reden dotok zainteresiranih obiskovalcev. Kako jih privabiti? Najbolj učinkovita je kombinacija optimizacije in oglaševanja. Oglaševanje na Googlu zagotavlja takojšnje povečanje obiska, medtem ko bo za cenovno ugodno in dolgoročno pridobivanje obiskovalcev poskrbela optimizacija. Cenik razkriva, da rezultati v vsakem primeru stanejo, a se investicija hitro poplača.

Ni treba zapravljati denarja

Za oglaševanje na Googlu zmotno velja, da večji vložki prinašajo boljše rezultate. V nekaterih primerih je to res, a dober oglaševalec bo naredil čudeže tudi iz majhnih vložkov. Prav to je cilj vsakega spletnega mojstra – pridobiti čim več obiska za čim manj denarja. Morda je zato nekoliko nenavaden nasvet, naj oglaševanje izvede strokovnjak. Res je, da bo ta zahteval plačilo za svoje delo, a rezultati bodo bistveno boljši in hitro se bo začetna investicija povrnila. Izogibati se je treba samooklicanim mojstrom, ki ponujajo oglaševanje na Googlu za sumljivo nizko ceno ali celo brezplačno, morda v zameno za delež vložka. Na dolgi rok bo razmerje med ceno in rezultati slabše.

Tudi pri optimizaciji je treba paziti na denar

Sicer ima optimizacija cenik nekoliko bolj prilagojen tistim, ki ne želijo zapravljati, a tudi v tem primeru velja enako – dober mojster bo zahteval nekoliko večji finančni vložek, a se bo odkupil z boljšimi rezultati. Vseeno na tem področju morda ni neumno poskrbeti za osnove kar na lastno pest.

Dodaj odgovor