SEO

Višja uvrstitev v spletnih iskalnikih

Optimizacija spletne strani google

Trgovina se vse bolj seli na splet, kjer je tudi ogromno potencialnih kupcev. Podjetniki želijo to izkoristiti, zato svoje izdelke in storitve v vedno večji meri nudijo kar preko spleta. Drugo dejstvo pa je to, da kupci informacije o izdelkih in storitvah večinoma iščejo s pomočjo spletnih iskalnikov. Ne bodo se obrnili neposredno na prodajalce, temveč bodo preko iskalnikov poiskali najboljše ponudbe. To pomeni, da bo treba za uspeh pri spletni prodaji najprej osvojiti visoko pozicijo med rezultati spletnih iskalnikov. V poštev pride predvsem najbolj priljubljeni iskalnik Google.

Optimizacija spletne strani

Za optimizacijo spletnih strani Google ne razkriva prav konkretnih navodil. Iskalnik rezultate razporeja po skritem algoritmu, ki poskuša iskalcem predstaviti spletne strani, ki bodo kar najbolj ustrezale iskanim poizvedbam. Z različnimi ukrepi pa lahko določeno spletno stran naredimo bolj relevantno in dosežemo višjo uvrstitev med rezultati. Ta postopek je optimizacija spletne strani, Google pa je pri tem najpogostejši cilj.

Pri naročilu optimizacije gre za zakup ključnih besed, ki jih želimo optimizirati. Običajno ciljamo na nekatere poizvedbe, ki so najbolj pogoste in najbolj relevantne, torej želimo spletno stran izpostaviti pri potencialnih kupcih. Najboljši ukrep za to je gotovo optimizacija spletne strani, Google pa bo posledično postal pomemben vir novih obiskovalcev.

Oglaševanje

Druga možnost je zakup ključnih besed v oglasnih blokih. S tem je možno preskočiti seznam rezultatov iskanja in pokazati povezavo do določene spletne strani kar na prvem mestu. Res pa je, da je treba zakup ključnih besed pri tovrstnem oglaševanju tudi plačati.